VIVO قصد دارد به زودی سبک‌ترین، نازک‌ترین و قوی‌ترین فبلت دنیا را معرفی کند
نوشته شده توسط : ali
شرکت VIVO که عنوان تولید کننده نازک ترین گوشی هوشمند بازار را در اختیار دارد، تصمیم گرفته در حوزه فبلت‌ها نیز خودی نشان دهد و دستگاه‌ی فوق‌العاده باریک را روانه بازار‌ کند.

شرکت VIVO که عنوان تولید کننده نازک ترین گوشی هوشمند بازار را در اختیار دارد، تصمیم گرفته در حوزه فبلت‌ها نیز خودی نشان دهد و دستگاه‌ی فوق‌العاده باریک را روانه بازار‌ کند.

پرچم‌دار این شرکت تاکنون تنها با شماره مدل داخلی "PD1305" شناخته می‌شود. اما به تازگی لیست کامل مشخصات فبلت جدید VIVO توسط تصویر زیر لو رفته است. این دستگاه از یک صفحه نمایش ۶ اینچی LCD با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل (QHD) با تراکم ۴۹۰ پیکسل در اینچ بهره خواهد برد. قلب تپنده این دستگاه یک پردازنده ۴ هسته‌‌ای Snapdragon 805 است.

به گفته برگه مشخصاتی که از این تلفن فاش شده، نسبت صفحه نمایش به ابعاد جلویی دستگاه تا ۷۹.۹۵ درصد می‌رسد که به معنی راحتی بیشتر این فبلت ۶ اینچی در یک دست است. ابعاد دقیق این دستگاه ۱۵۸ در ۸۱ در ۵.۶۸ میلی‌متر گزارش شده که از لحاظ قد قواره شبیه به Ascend Mate 7 هواوی است اما نازک‌تر. وزن این دستگاه ۱۶۲ گرم است که باز هم به معنی یک رکوردشکنی دیگر برای این شرکت است. با این مشخصات فبلت VIVO  به عنوان نازک‌ترین و سبک‌ترین پرچم‌دار شناخته خواهد شد.

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به ۳ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بعلاوه برخورداری از درگاه میکرو SD برای افزایش مقدار ذخیره سازی تا ۱۲۸ گیگابایت، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت، لنز با f/1.8، فلش‌های دوگانه LED با لرزشگیر اپتیکال، دوربین جلویی ۸ مگاپیکسل با لنز زاویه عریض، پردازنده صدای ES9018 DAC و ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت باتری اشاره کرد.

این مشخصات فنی باعث می‌شوند تا محصول جدیدی VIVO به یک فبلت خارق‌العاده بدل شود. نظر شما درباره پرچم‌دار جدید شرکت VIVO چیست؟
 

برچسب ها: اخبار روز فناوری ، اخبار روز ای تی ، موبایل ، تبلت ، فبلت ، نوت بوک ، اولترا بوک ، گجت ، Smart Phones





:: بازدید از این مطلب : 2622
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: